Appelsiini-kiivi-vihersmoothie

Kevätflunssa pääsi yllättämään meidänkin poppoon. Meillä sairastelun aloitti pienempi lapsista, jonka jälkeen flunssa iski minuun ja mieheen. Pienen lapsen sairastelu tarkoittaa vanhemmille huonoja yöunia sekä nukkumista nuhanenän vieressä. Jo siinä on merkittävä altistava tekijä flunssan tarttumiselle, nimittäin väsymys. Siihen yhditettynä minun tämän hetkinen elämäntilanne, jossa on samaan aikaan monta rautaa tulessa-> Ei todellakaan ihme, että flunssa pääsi tarttumaan! 

  Flunssaisena tekee mieli entistä enemmän panostaa siihen, että saa reippaasti vitamiinipitoista ravintoa. Tosin, tuskin mikään kikka parantaa jo tarttunutta tautia! Vitamiinipitoisella ravinnolla voi kuitenkin petrata omaa oloaan ja luoda fiilistä siitä, että parantuminen nopeutuisi.

Olen nyt muutamana päivänä pyöräytellyt välipalaksi vihersmoothieita. Tässä yksi herkullinen resepti:


 Ainekset yhdelle:

1 veriappelsiini
1 kiivi
1-2 kourallista vihersalaattia tai salaattisekoitusta
(esim. Pirkka sesonkisalaatti)
2 tl chian -siemeniä
20g vaniljan makuista heraproteiinia
kylmää vettä
(itse lisäsin tähän vielä 1 tl kaapissa
lojuvaa viherjauhetta)
 
* Vinkki: Viilennä hedelmät ennen smoothien tekoa jääkaapissa tai pakastimessa. Näin saat aikaan lämpimän smoothien sijaan ihanan raikkaan juoman!


<3:lla Kaisa


Minua voit seurata myös:
IG: rakkaudesta_hyvinvointiin
FB: @rakkaudestahyvinvointiin
Kotisivut: www.rakkaudestahyvinvointiin.com 

Kommentit

  1. Oi tää kuullostaa hyvältä!

    http://www.lily.fi/blogit/janita-johanna

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit